Zeelandia presenteert met trots: A Royal Power of Love; het Verhaal van de Liefde.

Na 2 jaar mogen we gelukkig weer onze ”Koninklijke” dorpsgenoten eren met een galaconcert. Namens heel Zeeland brengen we op 26 april 2022 (de avond voor Koningsdag) vanaf 20:30 uur in Het Witte Huis in Zeeland muzikaal hulde aan de Zeelanders die ‘een koninklijk lintje’ hebben mogen ontvangen. Dat doen we met een schitterend muzikaal programma van bekende Love Songs. Nummers van Caro Emerald en Christina Aguilera, maar ook van Barbra Streisand, Stevie Wonder en Queen. Een prachtig, veelzijdig programma met bekende hits, maar ook minder bekende pareltjes.

De harmonie zal hiervoor samenwerken met zangeres Marlies Driessen. Marlies is lid van de vocal group ‘Angels Rule’ waarmee ze in 2020 de jury van het SBS6 programma We Want More wegblies. Daarnaast maakt ze momenteel deel uit van de tribute-band ‘Collins Live Experience’, waarbij ze haar jarenlange ervaring met meerstemmig zingen gebruikt om de backing vocals te leiden. Haar veelzijdige stem maakt dat ze zich thuis voelt bij rockmuziek maar net zo makkelijk een gevoelige ballad of een knallende popsong zingt. Die veelzijdigheid gaat ze ook laten horen tijdens het Royals concert.

De voorverkoop voor dit muzikale feest start op 1 april. Kaarten (EUR 12,50) zijn verkrijgbaar bij Jumbo Eijsermans.