Tuinconcert bij De Pastorie op 2 juli 2023 met harmonie, slagwerkgroep en onze jeugdorkesten

Op zondag 2 juli vind er in de tuin van De Pastorie in Zeeland een zomers concert plaats van Muziekvereniging Zeelandia. Onze harmonie, de slagwerkgroep én ons opleidingsorkest en de jeugdslagwerkgroep zullen van zich laten horen in de buitenlucht onder een (hopelijk) stralend zonnetje!

We starten het concert met onze harmonie en slagwerkgroep. Na een kleine pauze zullen daarna onze jeugdslagwerkgroep en het opleidingsorkest van zich laten horen. Een mooie afspiegeling van onze vereniging!

Voor de “grote” slagwerkgroep zal dit het eerste concert zijn onder leiding van de nieuwe dirigent Giel Verstraten, die daarnaast al jaren voor onze jeugdslagwerkgroep staat.

Het concert begint om 10:30 uur en is gratis toegankelijk. Tot dan!