Nostalgisch Koningsnachtconcert in Witte Huis

De jubileumeditie van het Koningsnacht concert zal een nostalgische avond worden. Repetities zijn in volle gang om er een onvergetelijke show van te maken met muzikale pareltjes uit de Nederlandse kleinkunst, met name uit de jaren 70. Met medewerking van een combo en zangeres Stephanie van Werkhoven zal het een feest van herkenning worden. Bekende en sfeervolle nummers uit het repertoire van Toon Hermans, Boudewijn de Groot, Frans Halsema en Ramses Shaffy, maar ook de onvergetelijke muziek van Turks Fruit, Ja Zuster Nee Zuster of Dagboek van een Herdershond, het zal allemaal voorbij komen. Zeelanders, die een Koninklijke onderscheiding hebben mogen ontvangen, zijn eregast van de avond. De gedecoreerden zullen door Burgemeester Bakermans nogmaals in het zonnetje worden gezet en muzikale hulde valt hen ten deel.

Stephanie van Werkhoven

Zeelandia is trots voor dit concert samen te kunnen werken met zangeres Stephanie van Werkhoven. Deze aan het conservatorium in Arnhem afgestudeerde muzikale duizendpoot is een veel gevraagd zangeres en vocal coach op tal van ‘Promsconcerten’ in de wijde omgeving. De veelal ‘kleine’, gevoelige nummers van dit concert zullen door haar met veel passie, liefde en muzikaliteit worden vertolkt. Samen met de begeleiding van het harmonieorkest van Zeelandia belooft het een onvergetelijke avond te worden.

Het concert vindt plaats op 26 april in de grote zaal van Het Witte Huis en de zaal gaat open om 19.30h. Kaarten (EUR 10,-) zijn verkrijgbaar bij Jumbo Eijsermans, Tonny Willemsen en Van de Walle Wellness.