Grandioze start Zinderend Zeelandia

Vrijthof Vrijdag  zit erop en terwijl de opbouw alweer in volle gang is voor de Zinderende Zaterdag, genieten we nog na van twee zeer succesvolle concerten. Het begon in de ochtend met een kinderconcert dat zijn weerga niet kende… 600 kids die uit volle borst meezongen, meedansten en vooral genoten. Kinderen en een honderdtal meegekomen ouders genoten van de muziek, de zang, maar ook de spelelementen. Er was een kwis voor de onderbouw, gewonnen door ’t Oventje, een kwis voor de bovenbouw, gewonnen door de Wizzert en de prijs voor beste dirigent ging naar meester Conrad van de Vlasgaard. Voor de kinderen, maar zeker ook voor de zangers, zangeressen en muzikanten werd het een onvergetelijke ervaring.

En dan de avond, het galaconcert van het Orkest van de Koninklijke Luchtmacht. In een prachtige avondzon begon de show buitengewoon sfeervol. Gaandeweg werd de muziek opzwepender en ging het van klappen, naar meezingen tot zelfs dansen voor het podium. Dit alles terwijl de VIPs genoten van een heerlijk verzorgd diner, het ontbrak hen aan niets. Ook daar werd de show niet minder enthousiast beleefd.

Al met al een meer dan geslaagde aftrap, dat beloofd wat voor vanavond…..
Kijk vooral op onze Facebook voor alle foto’s en filmpjes!!