Zinderend Zeelandia Junior

Na een magistraal Koningsnacht Concert met de Mannen van Naam is het alweer tijd voor het volgende feestelijke muzikale hoogtepunt van ons jubileumjaar. Deze keer helemaal gericht op de jeugd van Zeeland. Stelt u zich een concert van Zeelandia voor met professioneel licht, geluid en zang, maar dan door ons opleidingsorkest, aangevuld met alle andere leerlingen van Zeelandia. Een podium vol gespannen kinderen en een zaal voor trotse papa’s en mama’s. Een absolute primeur en er wordt op dit moment fanatiek gerepeteerd door de jonge muzikantjes om optimaal voor de dag te komen. Van de ervaren leerlingen tot de allerjongste blokfluiters van 6 jaar, iedereen doet mee! De animo is zo groot dat we maarliefst 2 voorstellingen zullen verzorgen, de eerste op zaterdagavond en de tweede op zondagmiddag.

Het wordt een ongelooflijk feest met een spannend thema: “Mr. X and the raiders of the lost note”. Wat dat allemaal inhoudt moet u vooral komen ervaren op16 en/of 17 juli in Ambianz.

Kaartverkoop vanaf 2 juli bij Jumbo Eijsermans.