Slagwerkgroep Zeelandia en Gitaarclub Leyenda slaan de handen ineen tijdens eerste “Zèllands Glorie” concert

Op zondag 7 april aanstaande zal onder de noemer “Zèllands Glorie” voor het eerst een uniek concert plaatsvinden in De Morgenzon in Zeeland. Slagwerkgroep Zeelandia en Gitaarclub Leyenda bundelen hun krachten en zullen deze dag het podium delen om samen muziek te maken.

Muziek verbindt
Dat muziek mensen samenbrengt is een ding wat zeker is, en enkele leden van Slagwerkgroep Zeelandia wilde dit graag tot uiting laten komen op het podium. Na een aantal zeer geslaagde evenementen de afgelopen jaren met de eigen muziekvereniging wilde ze graag hun horizon verbreden. Het idee: een concert van slagwerkgroep Zeelandia samen met andere Zeelandse muzikanten. De keus voor Gitaarclub Leyenda was snel gemaakt, en de eerste editie van “Zèllands Glorie” is een feit.

Van Queen naar Coldplay, Toto en BLØF
Al maanden zijn beide clubs samen in de weer om een onvergetelijk concert in elkaar te zetten met muziek, zang, een mooie show en volledig uitversterkt, waardoor het aanvoelt als een echt proms-concert. Hoewel de slagwerkgroep en de gitaarclub ieder hun eigen repertoire hebben zullen deze keer de meeste nummers samen gebracht worden, wat dit concert zo uniek maakt. Denk hierbij aan populaire nummers van bijvoorbeeld Queen, Coldpay, Toto, BLØF en nog veel meer bekende artiesten. Een feest der herkenning voor iedere muziekliefhebber.

Zèllands Glorie
Met deze eerste editie van “Zèllands Glorie” hoopt Slagwerkgroep Zeelandia een fundament te leggen voor een tweejaarlijks evenement met steeds een andere club gastmuzikanten. Voor nu zijn we er al zeker van dat door de medewerking van Gitaarclub Leyenda deze eerste editie heel speciaal gaat worden!

Het concert vindt plaats op zondag 7 april 2019 in De Morgenzon, Kerkstraat 55 in Zeeland. De zaal gaat om 13:00 uur open en het concert begint om 14:00 uur. De entree bedraagt slechts 3 euro.