Zeelandse hoogheden kiezen muziekonderwijs Zeelandse basisscholen als goed doel

Elk jaar ondersteunt S.C. De Smouskes een goed doel tijdens de carnavalsperiode. Prins Mark d’n Urste, Prinses Fenna en Adjudant Jelle wisten al snel voor welk goed doel ze zich willen inzetten dit jaar. Ze hebben gekozen om geld in te zamelen voor de aankoop van muziekinstrumenten voor Muziekvereniging Zeelandia ten behoeve van het muziekonderwijs op alle Zeelandse basisscholen. En daar zijn wij als vereniging natuurlijk heel erg blij mee!

Al jarenlang verzorgt Zeelandia muzieklessen op de Zeelandse basisscholen. Docenten van de eigen opleiding komen in de klassen om de leerlingen de eerste muzikale beginselen van ritme, melodie en muzikaliteit bij te brengen. Een mooie investering in een muzikale toekomst voor alle kinderen van de Zeelandse basisscholen!

Er zullen weer een aantal mooie items verkocht gaan worden tijdens de voorverkoop van de pronkzittingen bij D’n Brouwer, op de Zeelandse Wintermert en tijdens de pronkzittingen en jeugdpronkzitting in De Heische Tip. We hopen natuurlijk op jullie gulle bijdrage!