Steun Zeelandia via Rabo ClubSupport!

We leven nog steeds in een rare en bijzondere tijd, ook onze vereniging ontkomt daar niet aan. Nadat het begin dit jaar niet meer mogelijk was om fysiek muziekles te geven vanwege de coronacrisis zijn we door de vindingrijkheid van onze fijne docenten gelukkig vrijwel direct online door kunnen gaan.

Inmiddels mogen we alweer een tijdje op de “normale” manier lesgeven en repeteren, uiteraard altijd volgens de geldende maatregelen. We zijn er trots op dat we een manier hebben gevonden waarbij we op een fijne manier les kunnen geven en waarbij de gezondheid en veiligheid altijd voorop blijft staan!

Onze muziekopleiding bestaat uit meer dan 55 leerlingen en blijft groeien. Wij willen deze leerlingen van de best mogelijke instrumenten blijven voorzien. Momenteel willen wij graag twee nieuwe trombones aanschaffen. Wij willen je vragen om hier een steentje aan bij te dragen door ons één of twee stemmen te geven via de Rabo ClubSupport actie, zodat wij onze leerlingen kunnen blijven voorzien van goede instrumenten.

Ben je lid van Rabobank Uden Veghel? Dan kun je tussen 5 en 25 oktober je stem uitbrengen via www.rabo-clubsupport.nl, alvast heel erg bedankt!