Steun Zeelandia via Rabo ClubSupport 2021

Onze muziekopleiding bestaat uit een flink aantal leerlingen waarvan een groot deel ook samen muziek maakt in één van onze jeugdorkesten. Bij deze jeugdorkesten leren ze samen muziek maken en verzorgen ze ook concerten.

Aanschaf concertkleding jeugdorkesten
Wij willen graag dat onze leerlingen goed voor de dag blijven komen en doen daarom ook dit jaar weer mee met Rabo ClubSupport. We willen graag nieuwe concertkleding aanschaffen voor onze jeugdorkesten zodat ze tijdens concerten goed voor de dag kunnen komen!

We willen je vragen om hier een steentje aan bij te dragen door ons een stem te geven via de Rabo ClubSupport actie, hier zouden we érg blij mee zijn! Check https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport/club-overzicht/clubdetail?id=231796 voor meer informatie.

Stichting Vriendenkring Zeelandia
Daarnaast doet dit jaar ook de Stichting Vriendenkring Zeelandia mee met Rabo ClubSupport. Deze stichting verleent materiële en immateriële steun aan Muziekvereniging Zeelandia. Deze steun bestaat uit zaken als muziekinstrumenten en muziekstukken, maar bijvoorbeeld ook de financiering van muziekopleidingen voor de jeugd. Ook zij zouden het zéér op prijs stellen als je een stem aan hen zou geven. Bekijk https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport/club-overzicht/clubdetail?id=232410 voor meer informatie.

Ben je lid van Rabobank Uden Veghel? Dan kun je tussen 4 en 25 oktober 2021 je stem uitbrengen via www.rabo-clubsupport.nl, alvast heel erg bedankt!