Sfeervol koffieconcert Zeelandia en St Caecilia

Een sfeervolle zondagochtend in de Morgenzon, een mooie start van een zwoele zomerdag. Twee orkesten, Harmonie St Caecilia uit Volkel en Harmonie Zeelandia brachten een muzikale uitwisseling ten tonele. Een mooi gevulde zaal met toehoorders kreeg een afwisselende programma voorgeschoteld, met in de hoofdrol dirigent Will Veraa. Hij is immers de muzikale voorman van beide orkesten. Vanaf de tribune luisterden de muzikanten naar elkaars klanken, waarbij presentatrice Lieke Dierkes nadrukkelijk verwees naar de bijzondere concerten die beide verenigingen in het verschiet hebben liggen. Uiteraard ging het bij Zeelandia over het 125 jarig jubileumjaar, voor St Caecilia zal het concert in Markant met Gerard van Maasakkers (25 nov) het hoogtepunt van het jaar worden.