Royal @ The Movies vrijdag 26 april 2019

De kaartverkoop voor ons jaarlijks Royal concert is inmiddels gestart. Het concert vind plaats op vrijdag 26 april in het Witte Huis in Zeeland, met als thema dit jaar filmmuziek. Zoals je van ons gewend bent ook nu weer met bijzondere muzikale gasten: Voor deze editie zijn we trots dat de zanggroep Angels Rule haar debuut in Zeeland maakt. Daarbij treedt ook violiste Symone Boerstoel op met ons harmonieorkest.

Bovendien is deze avond natuurlijk ook een muzikale hulde namens alle Zeelanders aan de gelukkigen die dit jaar een Koninklijke onderscheiding ontvangen tijdens de lintjesregen.

26 april, 2019 20:30 – 23:00
Het Witte Huis, Zeeland

Het belooft een prachtige avond te worden, met een muzikale variëteit van jewelste. Filmmuziek leent zich immers bij uitstek voor een harmonieorkest. Klassiekers van Ennio Morricone of de vele James Bond soundtracks zijn zeer herkenbaar, en wat te denken van het muzikale repertoire uit films van Walt Disney. Het wordt intens genieten en meezingen in een groot feest der herkenning!

Kaarten voor Royal @ the Movies kosten €10,- en zijn online te koop en bij Jumbo Eijsermans Zeeland, Tonny Willemsen en Van der Walle Wellness.