Overlijdensbericht Corine van Bakel

Met veel weemoed hebben we vandaag kennis genomen van het overlijden van onze muzikante Corine van Bakel. Met een gevoel van intens verdriet leven we mee met familie en andere nabestaanden.

Corine speelde jarenlang klarinet binnen onze vereniging, zowel bij het harmonieorkest als bij het Zeelands Amusements Orkest en was altijd intensief betrokken bij alle evenementen en concerten: altijd bereid mee te helpen in de voorbereiding of op- en afbouw. Bovendien was ze vrijwel altijd aanwezig op elke repetitie en optreden. Een zeer trouw en betrokken lid van onze vereniging dus. Daarnaast is Corine ook nog enkele jaren bestuurslid en penningmeester geweest, dus aan inzet voor Zeelandia geen gebrek.

Dankbaar zijn we dat we haar op ons jubileumfeest Zinderend Zeelandia nog mochten verwelkomen als eregast, muziek maken lukte haar niet meer. Dat is ook de laatste keer dat de meesten van ons haar gezien en gesproken hebben.

We zullen haar muzikaliteit en betrokkenheid enorm missen.
We wensen haar dierbaren veel sterkte

Bestuur en leden Zeelandia