Music & Kids zet aula op haar kop

De aula van De Morgenzon was letterlijk te klein bij de twee uitvoeringen van Music & Kids van onze harmonie en slagwerkgroep op 30 januari. Vooral de eerste voorstelling voor de jongste kinderen zorgde voor meer dan een afgeladen zaal. Toen was de ruimte echt te klein. En wat hebben de kinderen van beide voorstellingen genoten! Meeklappen, meezingen, en volop meebewegen met de muziek die slagwerkgroep en harmonie boden. Muziek die bij de kids  wel heel erg bekend was, van de Muppets tot de Efteling en Junglebook. Robbert en Will zijn echt entertainers gebleken, zo enthousiast reageerden de kinderen, de ouders en de opa’s en oma’s op hun verhalen. En onze muzikanten? Allemaal een vrije dag genomen om dit spektakel maar niet te hoeven missen. Met of zonder rode neus op speelden we allemaal de sterren van de hemel. Genieten was het van de enthousiaste kinderen in een uitstekend georganiseerd muziekevenement.