Koninklijke onderscheiding voor “Mister Zeelandia” Tjeu van Ras

In een klein gezelschap, maar met een virtueel bijzijn van vrienden, familie en alle leden van Zeelandia, heeft Tjeu van Ras zaterdag 3 oktober 2020 een Koninklijke onderscheiding mogen ontvangen uit handen van Burgemeester Bakermans.

Onze eigen Mister Zeelandia mag zich nu ‘Lid in de orde van Oranje Nassau’ noemen. Een meer dan terechte waardering voor decennia aan vrijwilligerswerk voor onze vereniging maar ook voor tal van andere gremia.

Als Zeelandia zijn we natuurlijk apetrots op deze held. Helaas konden we hem nu geen muzikale hulde brengen (dat volgt ongetwijfeld later), maar de verrassing was er niet minder om. Vanuit onze club onze welgemeende felicitaties aan Tjeu, zijn vrouw Diny en de rest van hun mooie gezin!