Koningsnacht Concert met Mannen van Naam

De jubileumeditie van ons Koningsnacht concert wordt een avond met prachtige muziek, mooie verhalen en veel humor! Dit jaar i.s.m. Mannen van Naam, ze verstaan de kunst van het schrijven van liedjes vol humor en melancholie en weten daarbij maar al te goed hoe je het publiek dient te vermaken.

Muziekvereniging Zeelandia zal hiermee de mooie traditie om Zeelanders, die een Koninklijke onderscheiding hebben mogen ontvangen, te eren, voortzetten. Het is is voor Zeelandia een eer om ons concert aan deze bijzondere Zeelanders op te dragen, als representant van alle Zeelanders.

Om hier deel van uit te maken raden we u aan snel een kaartje te bemachtigen, eerdere edities waren immers snel uitverkocht.

Kaartjes zijn voor slechts 10 euro verkrijgbaar bij Jumbo Eijsermans, Tonny Willemsen en Van de Walle Wellness vanaf 1 april!