Kick off 2017

Een bijzondere nieuwjaarsbijeenkomst maandagavond 9 januari. 2017 wordt het jaar waarin we als muziekvereniging onze feestelijkheden rond het 125-jarig bestaan gaan afsluiten met eerst het Royalconcert op 26 april en op 16 en 17 juni met Zinderend Zeelandia.

Op de repetitieavond van onze harmonie waren alle leden uitgenodigd, alsmede de vele mensen die betrokken zijn bij de organisatie van het jubileum: de leden van onze Vriendenkring, de vertegenwoordigers van onze hoofdsponsor Rabobank Uden-Veghel, de leden van het Comité van Aanbeveling, de vrijwilligers voor de werkgroepen, de zanggroep en het combo. Voorzitter Tjeu van Ras van het organiserend comite voor de jubileumfeesten gaf een presentatie van al het moois dat Zeeland te wachten staat. De afsluiting was toepasselijk: een openbare repetitie,voor de gasten. Zie onze facebook pagina voor een paar foto’s van deze sfeervolle en gezellige avond.