Een vol Witte Huis geniet ademloos…

Ook de 2017 editie van het Royal concert kan weer de boeken in als een unieke voorstelling. Zoals eigenlijk altijd een bomvolle zaal die geniet van een bijzonder sfeervolle avond. Zangeres Stephanie van Werkhoven was op haar best, de nummers zingend die haar na aan het hart liggen. Met veel passie en inleving vertolkte ze de veelal ‘kleine’, gevoelige teksten op een prachtige manier. De harmonie speelde haar begeleiding sfeervol en ingetogen. Het leverde veel momenten op waarin het publiek ademloos luisterde, de kracht van stilte in de muziek op z’n best.

Ook werd er uitbunding meegeklapt en gezongen bij de bekende nummers van Ramses Shaffy en Boudewijn de Groot, dus werd het een afwisselende avond waarbij ook de gedecoreerden zichtbaar genoten. Helaas niet alle gedecoreerden waren aanwezig, maar het zal de traditie niet veranderen. Zeelandia is er trots op namens de Zeelandse gemeenschap zulk een mooi concert aan te kunnen bieden.

Voor meer foto’s: zie Facebook