Een prachtige muzikale feestavond!

Het jubilarissenconcert van zaterdag 16 november in Het Witte Huis is een prachtige muzikale feestavond geworden. Met als stralend middelpunt Harrie Willems die 65 jaar bij de harmonie speelt. En met hem waren er nog vier andere jubilarissen. Vooraf kreeg Harrie tijdens het inspelen van voorzitter Tijs Nabuurs een stopdas met het logo van Zeelandia en met vermelding van zijn jaren bij Zeelandia.

Bij aanvang van het concert werden voor het eerst T-sleutels uitgereikt, de onderscheiding die is vernoemd naar oud-voorzitter Tjeu van Ras. Hijzelf spelde die onderscheiding op bij Jip Nabuurs en Sjors van Hees. Zij zijn vanuit het opleidingsorkest ingestroomd in de harmonie.

Het werd vervolgens een prachtig concert van Zeelandia, voor een volle zaal met enthousiaste luisteraars. Marijke van den Berg en Elly van den Berg, beiden spelend op klarinet, kregen de verenigingsspeld omdat ze 10 jaar bij de harmonie spelen. Marjon Cruysen(klarinet) en Rianne van Raay (saxofoon) kregen uit handen van de voorzitter de bondsonderscheiding met oorkonde vanwege hun 25 jarig lidmaatschap. En vervolgens was Harrie Willems aan de beurt, die onder luid applaus in het zonnetje werd gezet. Bloemen en een aandenken viel de jubilarissen ten deel.